نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نگاهی به سیاست های مالی تیم یوونتوس : فروش ولاهوویچ یک استراتژی بود

نگاهی به سیاست های مالی تیم یوونتوس : فروش ولاهوویچ یک استراتژی بود

یوونتوس تابستان امسال هزینه های خود را به شکل شگفت انگیری کاهش داد اما کوریره دلو اسپورت توضیح می دهد که چرا فروش دوشان ولاهوویچ همیشه در برنامه ی سران یوونتوس بوده است.

 

بیانکونری ها پس از رسوایی در مورد هزینه های نقل و انتقالات برای افزایش سود سرمایه که منجر به جریمه 10 امتیازی سری A و حذف آنها از رقابت های یوفا به مدت یک سال شد، مجبور شدند تغییرات اساسی در رویکرد خود ایجاد کنند.

 

کوریره دلو اسپورت حساب های آنها را در تابستان تجزیه و تحلیل کرده است و کاهش های گسترده ای برای متعادل کردن حساب ها پیدا کرده است.

 

تنها خرید واقعی تیموتی وه آ با 11.3 میلیون یورو به اضافه پاداش بود، بنابراین با خریدهای کوچکتر و گزینه های خرید دیگری که فعال شدند، باشگاه در این پنجره نقل و انتقالات فقط 21.7 میلیون یورو هزینه کرد.

 

در مقایسه، آنها به اندازه کافی بازیکن فروختند تا 82.3 میلیون یورو جذب کنند و بیش از 60 میلیون یورو سود کسب کنند.

 

برخی از معاملات وجود دارد که نیاز به کمی صبر دارد، به عنوان مثال نیکولو روولا و لوکا پلگرینی به صورت قرضی به لاتزیو با گزینه هایی برای خرید که تا دو سال دیگر فعال نمی شوند.

 

این همه چیز نبود، زیرا با آزاد کردن بازیکنانی مانند آنخل دی ماریا، لئاندرو پاردس، خوان کوادرادو و لئوناردو بونوچی، کل دستمزد 15 درصد کاهش یافت و در حدود 36 میلیون یورو صرفه جویی شد.

 

با وجود همه اینها، یوونتوس همچنان پردرآمدترین تیم در سری آ این فصل را دارد.

 

وقتی گزارش شد که یوونتوس ولاهوویچ را وارد بازار نقل و انتقالات کرده است، هواداران نگران شدند، اما این عمدتا یک تصمیم مالی بود، زیرا قرارداد او از سال آینده به 12 میلیون یورو در هر فصل خواهد رسید که 20 میلیون یورو ناخالص خواهد بود.

 

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، برنامه تحت هدایت آندره آ آنیلی همیشه این بود که ولاهوویچ را دو سال و نیم پس از جذب، بفروشند.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا درامدهای یوونتوس در این فصل به گونه ای خواهد بود که بتواند مانع از فروش دوشان ولاهوویچ شود یا خیر؟


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: